Reklamacja i zwroty

ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU

Możesz odstąpić od zakupu w ciągu 30 dni od dostawy. Masz możliwość zwrotu zakupionych rzeczy z prawem do wymiany na inny produkt lub zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.

Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

W ciągu 30 dni od dostawy, wypełnij formularz zwrotu.

Warunki które ma spełnić zwracany towar:

1. Wypełniony ręcznie DRUKOWNYMI LITERAMI lub na komputerze. (Brak możliwości zrozumiałego odczytania pisma reklamacyjnego spowoduje brak pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i zwrotu pieniędzy.)

2. Wyraźne i dokładnie podane dane do zwrotu (Imię i Nazwisko, adres, numer telefonu, nr konta bankowego składający się z 26 cyfr). Brak jakiejkolwiek informacji spowoduje brak pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i zwrotu pieniędzy).

3. Zwrotna paczka powinna być wysłana jako paczka (nie list).

4. Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

5. Nie przyjmujemy zwrotnych paczek pobraniowych, nie ponosimy odpowiedzialności za wysyłanie paczki zwrotnej w dany sposób.

6. Nie zwracamy kosztów za zwrotną przesyłkę. Kupujący ma to na własnej odpowiedzialności. 

Od momentu przyjęcia paczki zwrotnej przez nasz magazyn, zachowamy termin na sprawdzenie zwrotnego produktu do 30 dni, po pozytywnemu potwierdzeniu przyjęciu reklamacji środki zostaną zwrócone w ciągu 30 dni roboczych w sposób wskazany przez konsumenta (przelew na konto lub przekaz na adres). W przypadku negatywnej weryfikacji przyjęcia zwrotnego produktu, skontaktujemy się z konsumentem w celu weryfikacji danych lub wyjaśnień odnośnie zwróconego produktu, po czym sprawa zostanie uznana jako zakończona. 

Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.

Odesłać zwracany produkt trzeba na adres: Aleja Krakowska 155, Warszawa, Mazowieckie, 02-180. Loly sp. z o.o.

Błąd w adresie lub nazwie firmy spowoduje brak skutecznego doręczenia, upewnij się w prawidłowości danych przed wysyłką. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie nieprawidłowych danych. 

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Lista produktów, dla których odstąpienie od zakupu jest ograniczone lub niemożliwe:

Środki czyszczące, pasty polerskie itp.: produkty te można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna/plomba nie została zerwana lub jeśli nie zostały jeszcze otwarte i użyte.

Stroje kąpielowe, bielizna, produkty kosmetyczne: ze względów higienicznych nie można zwracać strojów kąpielowych, bielizny i produktów kosmetycznych.

E-booki: z uwagi na fakt, że e-booki są uznawane za własność intelektualną i w związku z tym nie jest możliwy ich zwrot w formie materialnej (można je pobrać lub skopiować), nie można ich zwrócić ani uzyskać za nie zwrotu pieniędzy. Korzystanie z e-booka skutkuje zrzeczeniem się prawa do odstąpienia od zakupu.

Zestawy, komplety: częściowy zwrot pojedynczych produktów wchodzących w skład zestawu nie jest możliwy. Wszelkie roszczenia dotyczące zestawów Mystery Box zostaną rozpatrzone i rozstrzygnięte wyłącznie w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.

Prezenty: nie jest możliwe odstąpienie od zakupu produktów otrzymanych w prezencie.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.

WYMIANA W RAMACH GWARANCJI

Jeśli produkt jest zepsuty lub nie działa prawidłowo, możesz skorzystać z 1 rocznej gwarancji, którą objęte są wszystkie urządzenia elektroniczne w naszym sklepie.

Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:

– fizycznych uszkodzeń produktu;

– zużycia przedmiotu wynikającego z normalnego użytkowania;

– wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.

Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.